[cdl-studenti] Nelamurire

Z Cristi cristi_zmf at yahoo.com
Mon Feb 24 22:38:51 EET 2014

On Monday, February 24, 2014 10:31 PM, Mihai Tiriplica <tiriplica.mihai at gmail.com> wrote:

Banuiesc ca toti am primit mailul cu informatii despre primul curs.
>Ce nu am inteles eu este partea cu primul venit primul servit.
>Unde se intampla acest lucru? La curs? La workshop? Cine soseste primul la curs/workshop, asta voia sa insemne?
>Imi cer scuze daca sunt mai greu de cap.

Dacă citești cu atenție am spus că o să fie un *doodle*. Acolo o să vă înscrieți singuri,
în limita locurilor. Aveți doar puțină răbdare.

--
Mihai Tiriplică

Da citisem si partea aceea, dar am ignorat viitorul verbului si cum nu vazusem si vreun link catre Doodle  am crezut ca poate nu se refera la Doodle :) . Inca o data imi cer scuze pentru neintelegere!
Multumesc pentru raspunsul rapid!