[cdl-studenti] Nelamurire

Z Cristi cristi_zmf at yahoo.com
Mon Feb 24 22:27:57 EET 2014

Am si eu o nelamurire legat de acest pasaj :

"Cursul se va ține de la 10 și de la 12, în sălile EG106
și EG306. Vor fi 15 studenți/workshop. Ca să nu fie
haos vom reveni cu un doodle, unde primul venit este
primul sevit :D."

Banuiesc ca toti am primit mailul cu informatii despre primul curs.
Ce nu am inteles eu este partea cu primul venit primul servit.
Unde se intampla acest lucru? La curs? La workshop? Cine soseste primul la curs/workshop, asta voia sa insemne?
Imi cer scuze daca sunt mai greu de cap.