[cdl-studenti] Buna

Andra Gabriela andra.gabr at gmail.com
Thu Apr 24 17:51:42 EEST 2014

In acest caz, cum pot recupera cursul ? Nu pot amana plecarea, am
participat la un concurs de hardware control si am luat locul 1 pe tara. Nu
as vrea sa lipsesc de la curs, dar perioada asta pana pe 12 mai e incarcata
cu etapa internationala/sponsorii/prezentari/conferinte (conferinta se tine
la Viena de aceea trebuie sa plec, altfel sunt eliminata din concurs eu si
echipa ).
In cazul nefericit in care nu pot ajunge nici pe 11 Mai, pierd diploma? Nu
pot recupera? Sper sa existe o cale de rezolvare.
Multumesc

În data de 24 aprilie 2014, 17:35, Mihai Tiriplica <
tiriplica.mihai at gmail.com> a scris: