[cdl-studenti] Karaoke Summer 2011 Edition

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Thu Jun 2 15:01:44 EEST 2011

Salut!

Pentru sfârșitul sesiunii acesteia, plănuim să organizăm un Karaoke în
facultate (că doar nu am mai făcut de mult).

Propunerea este vineri, 10 iuni, pentru ca toată lumea să termine cu
examenele, să fie înainte de balul celor de anul 4 și înainte ca
oamenii să plece acasă. Am creat un doodle [1] pentru a vedea câți
oameni sunt interesați de 'ofertă' încât să vedem dacă înaintăm cu
demersurile pentru organizare.

Dacă e ok, rezervăm sala, alegem melodiile și cumpărăm berea ;)

[1] http://www.doodle.com/7h9v6f8qryu4fvb8#table