[cdl-studenti] Impresii CDL

Victor Carbune victor.carbune at gmail.com
Mon Jan 31 00:38:28 EET 2011

Salut,

În urmă email-ului de mai jos, am primit două testimonial-uri, din
partea lui Mircea-Ștefan Ghideu și cel al lui Alex Burghelea.

Pe această cale le mulțumesc foarte mult, și apreciez orice alt efort
pentru a-mi scrie despre experiența participării (atenție, impresii,
nu feedback, pe care să le putem pune pe site).

Mult succes în restul sesiunii,
Victor