[cdl-studenti] Hello (test)

punkd_4_me Razvan utherr.ghujax at gmail.com
Sun Feb 20 20:14:27 EET 2011

Hello there, sunt Răzvan de la 311CC. Voi lucra la proiectul DEXonline deoarece îmi place web developing și mi s-a părut destul de challenging (nu că și celelalte nu ar fi). Am o gândire, spun eu, tehnică, uneori mai mult decât trebuie, and I'm a Warcraft loremaster (cine vrea un trivia cu mine pe așa ceva, with pleasure)(I also rape with warlocks).

Da, beau bere, cine are nevoie de cineva care să umple masa cu sticle goale de bere, i'm the man. I hate vodka though (nasty past experience).

PS: urăsc outlooku și modalitatea lui de a face quote OMG.