[cdl-studenti] [rosedu-general] Iesire ROSEdu - 1 mai 2011

Luiza Cicone luiza.cicone at gmail.com
Tue Apr 26 22:46:47 EEST 2011

2011/4/23 Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>

> up :)
>

> --
> Laura

Vin cu o propunere pentru locul de gratar. La Domnesti (11km) am o gradina
unde ar fi dragut sa facem. Ne-ar trebui cam 3 masini. Eu am una, iar in
cazul in care nu gasim as putea sa mai rezolv pentru inca o masina. Putem
merge la Carrefour inainte pentru cumparaturi. Acolo avem tot ce ne trebuie
pt gratar si pt a manca :D

Sa imi ziceti cum vi se pare!

--
Luiza Cicone