[cdl-studenti] Excursie CDL - 2011

Andrada Georgescu andradaq at gmail.com
Tue Apr 19 21:24:56 EEST 2011

Bună!

Sper că ați avut parte de multă muncă în cadrul CDL, așa că acum e
cazul să mergem și la relaxare. Urmează un mail destul de lung, dar vă
rog să îl parcurgeți cu atenție.

Majoritatea dintre voi știu despre ce e vorba de la premierea CDL, dar
voi face un rezumat pentru ceilalți.

La sfârșitul semestrului se va organiza o excursie toată lumea care a
fost implicată în CDL de-a lungul anilor fiind invitată: studenți,
mentori, colaboratori etc. Participarea va fi gratuită însă *doar*
pentru studenții și mentorii CDL de anul acesta, oricine altcineva va
trebui să plătească.

După cum spuneam, participarea studenților (transport, cazare,
provizii) de anul acesta și a mentorilor este sponsorizată de firmă
IXIA. Puteți veni și cu altcineva, dar vor trebui să își achite
participarea.

Pentru început, va trebui să stabilim perioada în care merge. Vom
pleca sâmbătă de dimineață și ne vom întoarce duminică seara (nu avem
cum altfel să ne sincronizăm toți), și opțiunile sunt 7-8 mai sau
14-15 mai. Am creat un doodle [1] și vă rog să bifați datele în care
ați putea participa (dacă puteți în ambele, bifați ambele). Vă rog să
votați până joi, 21 aprilie, data, ca să vedem apoi numărul fix
de participanți și să putem începe să sunăm pentru rezervări.

Va trebui să stabilim locația, iar din ce s-a strigat la premiere,
lumea a strigat majoritar "munte". Dacă aveți idei și propuneri de
locuri în care putem merge, ar fi de mare ajutor. Trebuie să țineți
cont că nu vrem totuși să fie prea departe (max 3-4 ore distanță)
fiindcă altfel am pierde prea mult timp din cele 2 zile doar pe drum.

Cum ajungem acolo? Ideal, locul ar trebui să fie ușor accesibil cu
trenul sau măcar cu autocarul (dacă nu aveți probleme cu asta). Poate
și mai bine ar fi să reușim să avem suficiente mașini și să mergem
împărțiți așa, dar depinde mult de câți ne vom strânge și câți dintre
voi ar vrea să vină cu mașina.

Propuneri de până acum: Cheia (se ajunge cu autocarul) sau undeva pe
valea Prahovei (noi am fost acum 2 ani în Azuga la ski, dar nu știu
dacă primăvara este la fel de drăguț) - partea bună fiind că există
tren.

Dacă mai aveți nelămuriri sau întrebări, contactați-mă pe mail.

Sper să ne vedem cât mai mulți în excursie!

[1] http://www.doodle.com/raytida5q38sv4hy

Andrada