[cdl-studenti] duminică, 10 aprilie 2011

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Thu Apr 7 00:31:06 EEST 2011

Hei,

2011/4/6 Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>:
> Vă reamintesc că și săptămâna aceasta cursul se va desfășura duminica
> (seria CC are parțial) între orele 10-14.
> Revin cu un mail cu mai multe detalli :)

Din cauza unei probleme de logistică am decis să începem mai târziu cursul.
Avem așa:

11:00 - 12:00 * Teo Ceaușu[1]: ceva despre software engineering &
management într-o companie
12:00 - 13:00 * Dumitru Ciobârcianu (Cioby)[2]: Comunicare Deschisa -
Importanța "Open" in (Tele)Comunicație
13:00 - 15:00 hackaton

Nu uitați, săptămâna viitoare este premierea. Puteți profita de faptul
că duminică nu aveți limită superioară de timp și să rămâneți mai mult
să codați :).
De asemenea, ar trebui să pregătiți și un nou blog-post.

Reamintesc încă o dată, CDL începe la ora 11 (nu 10... nici 9).

[1] http://www.linkedin.com/pub/teodor-ceausu/5/66b/184
[2] http://www.linkedin.com/pub/dumitru-ciobarcianu/0/76a/803

--
Laura