[cdl-studenti] Ultimul curs CDL

Alexandru - George BURGHELEA alexandru.burghelea at cti.pub.ro
Wed May 12 19:23:55 EEST 2010

Eu unul chiar nu pot tb neaparat sa fiu acasa weekendu asta.

Alexandru - George Burghelea
De la: cdl-studenti-bounces at lists.rosedu.org [cdl-studenti-bounces at lists.rosedu.org] În numele Laura Vasilescu [vasilescu.laura at gmail.com]
Trimis: 12 mai 2010 14:06
Către: Lista de discutii pentru studentii CDL
Subiect: Re: [cdl-studenti] Ultimul curs CDL

2010/5/12 Aandrei Picus <andreipicus at yahoo.com>:
> Salut,
> Ar fi o mica problema, weekend-ul acesta planuiesc sa plec acasa de sambata seara. Se poate face ceva?

O sa discutam mai tarziu si o sa luam o decizie.
In principiu ar fi destul de dificil sa mutam ziua de duminica
deoarece deja am mutat cursul de sambata pentru ca ati spus ca
participati la ACM.

Ai putea sa incerci sa pleci in alta saptamana?

--
Laura.