[cdl-studenti] Tema cu atasament

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Mar 21 21:19:05 EET 2010

On Sun, 2010-03-21 at 12:01 -0700, mihaela ogrezeanu wrote:
> M-am grabit prima oara. Asta are si atasament ;))

Replica mea este ca o nuca in perete raportat la topicul discutiei, dar
are scopul de punctare a unor elemente de "best-practice communication".

In general, este considerat bad practice sa atasezi fisiere la un mesaj
pe o lista. Atasamentele ocupa mult spatiu si este posibil (chiar
probabil) sa nu fie dorite de toti abonatii listei.

Recomandarea mea este sa folositi contul vostru de pe swarm si sa creati
directorul public_html. Ceea ce publicati in acel director va fi
disponibil la adresa http://swarm.cs.pub.ro/~username. In cazul
Mihaelei, este vorba de adresa http://swarm.cs.pub.ro/~mogrezeanu

Astfel, in loc sa trimiteti o arhiva ca atasament, o uploadati in contul
de pe swarm in directorul public_html si doar trimiteti un link pe
lista.

Razvan "cu prea mult timp liber la dispozitie" Deaconescu