[cdl-studenti] Cursurile 6-7

Alexandru - George BURGHELEA alexandru.burghelea at cti.pub.ro
Sun Mar 14 14:04:04 EET 2010

si seria CC are pe 24 partial

From: cdl-studenti-bounces at lists.rosedu.org [cdl-studenti-bounces at lists.rosedu.org] on behalf of Laura Vasilescu [vasilescu.laura at gmail.com]
Sent: Sunday, March 14, 2010 12:21 PM
To: cdl-studenti at lists.rosedu.org
Subject: [cdl-studenti] Cursurile 6-7

Salut!

Aici[1] găsiţi planificarea iniţială a cursurilor CDL.

O parte din voi (cei care sunt anul 1, seria CA) ne-au spus că pe 17
şi 24 aprilie (sâmbăta dimineaţa) au anunţate parţiale şi nu ar putea
participa la cursurile CDL. Ne-am gândit că am putea face o excepţie
de la regulă şi să mutăm cele două cursuri duminica.

Vrem întâi să ne asigurăm că toţi studenţii CDL sunt de acord, pentru
că dacă sunt 5 persoane care nu ar putea veni duminica, nu obţinem
nimic prin mutarea cursului. Dacă nu sunteţi de acord, daţi un replay.
:)

[1] - http://cdl.rosedu.org/2010/calendar

--
Laura.