[cdl-studenti] [proiecte] MinVG

Dan-George Filimon dangeorge.filimon at gmail.com
Wed Mar 3 10:33:20 EET 2010

Am vazut ca sunt 4 proiecte legate de MinVG in lista de propuneri dar la [1] nu exista nicio prezentare despre ele. Stiu ca persoana care trebuia sa le prezinte n-a putut sa ajunga, dar mai multe detalii ar fi binevenite -- de exemplu MinVG Sound Rendering [2] pare sa fie de fapt tot implementarea unei interfete grafice - "se dorește realizarea unei integrări cu alte interfețe grafice" si ca efectiv sound rendering - "Integrarea cu alte biblioteci audio [..] este binevenită".

Deci ce-ar trebui sa faca proiectul asta? Un GUI sau sa permita folosirea altor biblioteci de redare audio? Asa cum e formulat, mi se pare ca sound renderingul in sine e un deziderat mai degraba decat un obiectiv.