[cdl-studenti] Cadou supriza pentru d-l Tapus

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue May 19 18:49:56 EEST 2009

Salut!

Dupa saptamani bune de lucrat (kudos to Alex Juncu) pe ascuns am reusit
sa gasim cadoul dorit pentru d-l Tapus in semn de recunoastere pentru
ajutorul oferit ROSEdu, CDL si eLiberatica - un pinguin urias[1] :-)

Pentru ca "procedura" de oferire a cadoului sa aiba impact maxim, rog pe
toti cei implicati (ca organizatori sau participanti) in activitatile
ROSEdu sau cei care participa la eLiberatica sa vina maine, miercuri, 20
mai, ora 13:55 in sala EF303, langa biroul domnului Tapus. Nu stiu cat
de multi vom incapea in sala, dar ... cu cat mai multi cu atat o
atmosfera mai interesanta.

Avem o cravata speciala pentru pinguin :-D Cu prezenta cator mai multor
persoane vom crea o atmosfera unica in care sa oferim cadoul :-) Asa ca
va asteptam in numar cat mai mare. Ganditi-va cat de des veti avea
ocazia sa oferiti un pinguin de 1.20m unui profesor universitar :-D

Razvan

[1] http://e7.ro/pinguin-imperial-de-plus-national-geographic-120-cm-pr-24786.html