[cdl-studenti] git hosting

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at rosedu.org
Sat Mar 21 21:31:20 EET 2009

2009/3/21 Silviu Grijincu <silviu.grijincu at gmail.com>:
> Scuze de reply la reply, dar numai eu primesc mailurile de la cdl-studenti
> dupa vreo 7 ore ?
> Nu e prima dată când mi se întâmplă.

Andrei Soare nu s-a abonat la lista cu adresa de gmail ci cu cea de pe
rosedu.org.
Atunci când cineva neabonat la listă trimite un mesaj, acesta este
reținut și afișat administratorilor care pot lua decizii pe baza lui:
* e spam: șterge mesajul și banează adresa de email sursă
* e mesaj util: acceptă mesajul și acesta este trimis abonaților

Eu administrez lista, dar azi am avut un examen și n-am putut marca
drept „acceptat” mesajul lui Andrei.
Acum câteva minute l-am aprobat și de asta l-ați primit acum.

--
 .
..: Lucian