[cdl-studenti] Curs 21.3.9

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Fri Mar 20 19:23:49 EET 2009

On Fri, Mar 20, 2009 at 06:52:22PM +0200, mihai maruseac wrote:
> Cursul de mâine se va ține de la ora 9, în EG405, la fel ca și sâmbăta trecută.
>
> Nu am apucat să punem până acum toate prezentările pe site, sperăm să
> reușim să facem asta până diseară.

Deși băjeții s-au străduit destul de mult, să știți :-) Dar până apar cele
noi, ce-ar fi să revedeți și să exersați cele două laboratoare anterioare?

Cine crede că știe ce s-a predat până acum și a acumulat experiență de lucru să
scrie aici, că-l provoc la niște exerciții :-)

Cine se bagă?
Tibi

P.S. ...la studiu/provocare