[cdl-studenti] Bilete calde și ieftine la eLiberatica!

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sun Mar 8 10:30:29 EET 2009

2009/3/8 Tibi Turbureanu <tiberiuturbureanu at gmail.com>:
> Bună dimineața tuturor!
>
> La mulți ani domnișoarelor abonate pe listele ROSEdu! :-)
>
> Sunt fericit să vă anunț că astăzi s-a deschis înscrierea
> la conferința eLiberatica din 22, 23 mai, ajunsă la a III-a ediție.
>
> Conferința se va desfășura anul acesta în clădirea Rectoratului
> Universității Politehnica București.
>
> Prețurile sunt reduse la jumătate pentru studenți și până pe 15 aprilie
> li se mai aplică încă o reducere, de până la 12€, da 12 EURO!
> adică vreo 50 RON!
>
> Sunt doar 400 de locuri, vor veni și studenți din comunitățile/universitățile
> [...]

Eu cred că ar fi bine să ne întâlnim mai mulți pe Rosedu să culegem
biletele în grup. :D Așa ca anul trecut.

Cum trebuie să facem chestia asta rapid propun ca mâine la 20,30 să ne
întâlnim pe #rosedu toți ca să putem discuta. Ar mai fi și problema
celor care nu sunt inscriși pe aceste liste și vor să vină, caz în
care va trebui să facem o oarecare promovare pe listele de discuții și
bloguri. Dar despre asta vom dicuta mâine la 20:30 pe #rosedu. Să fiți
acolo.:P

--
Mihai