[cdl-studenti] Curs 9 Mai

Tabara Mihai camp101988 at yahoo.com
Sat Apr 25 00:28:15 EEST 2009

Eu unul as prefera duminica. Am inteles ca la ELTH o sa ne tina destul de mult la examen asa ca ... ora 12 pare o utopie.
Apropo de asta, Mihai ...ziceai ca ai trecut examenul invatand doar cu o saptamana inainte ? :(

Toate cele bune si bonne vacances in ceea ce a mai ramas !
Mihai

Tabara Mihai

~The Faculty of Automatic Control and Computers [ PUB ]