[android] I'm back

Dragos Corlatescu dragos.corlatescu at gmail.com
Wed Sep 23 18:03:54 EEST 2015

Salut!

> Salutare,
>
> Quick update: m-am intors in tara si am terminat cu licenta si cu admiterea la master asa ca ma pot apuca de materiale. As fi vrut sa stiu pe ce cursuri sa insist (din ce am vazut inca ne suprapuneam pe cateva) si cum am vrea sa structuram labul (cam cat sa fie teoretic, cat sa fie practic, etc).

Sper că totul a mers bine :)

După cum ziceam și la început, puteți să colaborați pentru un
curs/laborator unde sunteți suprapuși.

Dar dacă ar fi să împărțim să fie doar o persoană pe ceva aș zice așa:
- Cristi și Gina aveți 2 chestii la care vă suprapuneți. Puteți să le
împărțiți unul ceva, altul altceva. De exemplu, cum "Mecanismele de
depanare" le ai tu Cristi, zic să iei tu "Activitățile" fiind în
aceeași săptămână. Iar Gina să ia "Fragmente".

- "Proiectarea și dezvoltarea interfețelor grafice" i-aș da-o lui Raul
fiind singura chestie în dreptul căruia e pus.

- "Intențiile" i le-aș atribui lui Andrei având și celelalte 2 părți
ale cursului.

- "Listele și adaptoare. Meniuri" nu am un criteriu. Andrei și Gina
puteți să decideți între voi?

Chestiile pe care le-am scris mai sus sunt orientative. Și, repet,
puteți să lucrați împreună la ele.

Aș vrea să avem totul stabilit până weekend-ul acesta. Așa că, vă rog,
să vă exprimați dorințele și să dăm drumul la negocieri :D.

Spor,
Dragoș