[android] D'Android Init

Dragos Corlatescu dragos.corlatescu at gmail.com
Fri Sep 4 21:18:01 EEST 2015

Salut

> Cam asa era planul initial, insa Dragos a sugerat ca ar fi mai bine sa facem partea de web inainte pentru ca toate proiectele vor avea si o parte de asa ceva si ar fi bine sa dobandeasca aceste cunostinte cat mai devreme. Pana la urma, pot face proiectul si folosind numai activitati (fara fragmente), desi nu este nici elegant si nici recomandat.

Exact la asta mă gândeam, dar aveți si voi dreptate. Mutăm deci
fragmentele după activități (în săptămâna 5) și mutăm totul mai jos cu
1 săptămână? E ok așa?

> Nu ar fi mai bine sa lucram pe dokuwiki cu totii? Mi se pare ca intr-un astfel de format informatiile sunt mai bine structurate si mai usor de regasit. In plus, daca este necesar sa existe si un document, exista un plugin pentru a se face export in format Latex (parca).

Nu știu încă exact cum merge treaba cu wiki-ul. O să mă interesez și o
să vin cu un răspuns.

Văd că și Raul și Cristi ar vrea să se ocupe de aceleași elemente.
Apropo, Cristi, mă bucur că poți participa.

Cred că cel mai bine este să completăm spread shit-ul pus de Andrei
[1] și apoi vedem cum rezolvăm eventualele "conflicte".

[1] https://docs.google.com/spreadsheets/d/1k9dNc3_TkDYbw8irYZCQxZLpnRB1kpMcdJZLMEF5mIM

Spor,
Dragoș