[android] D'Android Init

Andrei Roșu-Cojocaru andrei.rosucojocaru at gmail.com
Fri Sep 4 11:29:54 EEST 2015

Salut,

Quick question: n-ar fi mai ok sa prezentam fragmentele dupa activitati?
> Sunt destul de legate si daca tot va exista un proiect ar avea sens sa fie
> deja prezentate mai din timp lucrurile de baza pt interfete.

Cam asa era planul initial, insa Dragos a sugerat ca ar fi mai bine sa
facem partea de web inainte pentru ca toate proiectele vor avea si o parte
de asa ceva si ar fi bine sa dobandeasca aceste cunostinte cat mai devreme.
Pana la urma, pot face proiectul si folosind numai activitati (fara
fragmente), desi nu este nici elegant si nici recomandat.

As putea sa ma ocup de materiale pentru activitati, fragmente sau chestii
> legate de interfete grafice (depinde ce e disponibil / ce poate si restul
> lumii, ca sa nu ne batem cap in cap).

Eu as putea sa particip la elaborarea laboratoarelor legate de intentii,
servicii, comunicare prin HTTP si liste (4, 5 si 6 in planificarea
actuala), daca sunteti de acord.
Am pus pe Google Docs un spreadsheet cu planificarea / tematica [1], astfel
incat fiecare sa o poata edita - adauga / sterge anumite teme, eventual
schimba ordinea si sa treaca laboratoarele la care este dispus sa lucreze,
urmand ca repartizarea finala sa o faca Dragos, dupa ce se centralizeaza
toate optiunile in acest sens.

> Cursurile și laboratoarele le vom urca pe GoogleDrive [0].
>
> [0]  https://drive.google.com/drive/folders/0Bx_bxR-luXRzUEdOcXZaS1c1dXM
>
> Nu ar fi mai bine sa lucram pe dokuwiki cu totii? Mi se pare ca intr-un
astfel de format informatiile sunt mai bine structurate si mai usor de
regasit. In plus, daca este necesar sa existe si un document, exista un
plugin pentru a se face export in format Latex (parca).

Toate cele bune,
Andrei.

[1]
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1k9dNc3_TkDYbw8irYZCQxZLpnRB1kpMcdJZLMEF5mIM