[android] D'Android Init

Cristian Ojog crisojog at gmail.com
Fri Sep 4 08:24:31 EEST 2015

Salutare,

Quick question: n-ar fi mai ok sa prezentam fragmentele dupa activitati? Sunt destul de legate si daca tot va exista un proiect ar avea sens sa fie deja prezentate mai din timp lucrurile de baza pt interfete.

As putea sa ma ocup de materiale pentru activitati, fragmente sau chestii legate de interfete grafice (depinde ce e disponibil / ce poate si restul lumii, ca sa nu ne batem cap in cap).

Cristi