[android] [D'Android] Idei proiecte Android

Raul Vintila ioan.raul.vintila at gmail.com
Sat Oct 24 16:23:54 EEST 2015

Salut,

Vin si eu cu o propunere de proiect, sper sa nu fie prea tarziu. Tin minte
ca eu cand m-am apucat de android am avut 2 probleme, informatiile outdated
de pe SO / documentatia android si lipsa totala de organizare a
proiectului. Proiectul ar consta in clonarea unei aplicatii ca Whatsapp,
astfel s-ar pune accentul pe implementare, nu pe design, Ai putea sa
gasesti mai usor informatii stiind ce vrei sa gasesti si ai lucra cu
elemente care sunt up-to-date (material design). Aplicatia nu e nici prea
simpla si nici prea complexa, in cazul Whatsapp ar veni un fragment din
ViewPager de om. Pe langa aplicatia in sine, cred ca si organizarea
(specificatii, documentatie, timeline) e importanta.

API-ul nu este o problema, deja am ceva asemanator.

Cum vi se pare ideea?

Numai bine,
Raul